Трябва ли добавена в Svejo връзка да бъде свежа (популярна), за да се радва на интерес?
Здравейте, свежари,
Много от вас си мислят, че за да бъде посещавана и изобщо, за да се радва на интерес от страна на обществото, добавена в Svejo връзка, трябва задължително да стане свежа. Днес искаме да опровергаем една подобна теза и да ви покажем, че дори и новите връзки се радват на значителен интерес.
Екипът на сайта постоянно обновява и подобрява елементи по svejo.net. Успели сме да постигнем отлична оптимизация (‘A’ grade SEO) за търсещите машини в Интернет, поради което добавянето на връзка в Svejo в общия случай гарантира по-добра видимост от търсачките. Помагат и функционалности в сайта като например „подобни публикации”, които ще се погрижат да не пропуснете нещо интересно, което ви интересува.
Ефектът може да видите във връзки като тези:
(17105 уникални посещения според Google Analytics)
(13891 уникални посещения според Google Analytics)
(10762 уникални посещения според Google Analytics)
Тези и подобни връзки показват, че добавените в Svejo материали са ценни за посетителите и потребителите на сайта не само когато са свежи (популярни). Много хора използват нашата търсачка, както и други функционалности по сайта, които им помагат да намерят информацията, от която се нуждаят.
Помнете, че когато добавите интересна, забавна и/или полезна връзка в Svejo, тя ще достигне до хората, на които тя е необходима, независимо от това дали тя е свежа (популярна) или не.
Това е за днес от нас.
Бъдете свежи!
Екипът на svejo.net
петък, октомври 30, 2009
Наистина е така за сайтовете с нисък PR. Линкът в Свежо излиза преди този от самият сайт. Друг начин за посещение е при използване на таговете(етикетите) в свежо или търсачката. Все пак трите примера са изключения. Напоследък, не само по мои наблюдения, а и споделено от други блогъри резултатите от Свежо излизат доста по назад от оригиналните дори са сайтове с PR 2.
Друг недостатък е, невъзможността понякога да се публикува линк с оригиналното заглавие от блога, за което вече Ви писах и се надявам в новата версия да не е така.
събота, октомври 31, 2009
това са глупости ;)
къде ще сравнявате 1 публикация с 5000 посещения станала свежа преди 5 часа със зелена публикация с 40 посещения.
събота, октомври 31, 2009
И нека допълня за хората, които не разбират от SEO - публукуването в Свежо.нет с нищо не допринася за оптимизацията за търсачки на сайта ОСВЕН за бързо индексиране на страницата.
Също носи (малък) таргетиран трафик, защото свежо се класира добре в търсачките и хората като влязат в свежо, някакъв процент от тях кликат на линковете, свързани с думата, която са търсели.
Освен ако не направите Dofollow линковете, тогава ще се променят нещата ;)
Това са аспектите.
събота, октомври 31, 2009
@man0l
Потвърждаваш нашето твърдение :)
Само на първия ти коментар не разбрах защо казваш зелена с 50 посещения?
събота, октомври 31, 2009
Аз само едно ще кажа !!!
САЙТ-А ВИ Е СТРАХОТЕН. БРАВО, ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ВСЕ ТАКА И ЩЕ ПОСТИГНЕТЕ МНОГО. НЕВЕРОЯТНО ИНТЕРЕСЕН И НЕВЕРОЯТНО ПОЛЕЗЕН. БРАВО !!!
събота, октомври 31, 2009
Ми никой не ВИ пречи да правите оптимизация на страници от свежо сами, въпреки че не предава пр. Винаги се намират свободни ресурси, които човек се чуди къде да употреби. По този начин ще хващате част от трафика към самата социална мрежа.
събота, октомври 31, 2009
@Явор,
сравнявам публикациите за период от няколко часа просто.
събота, октомври 31, 2009
Ние го разглеждаме като голям период от време.
Да разясня малко какво наблюдаваме тук.
Има два типа връзки.
1) Актуални сега
2) Актуални постоянно
При първия тип се получава, че ако не излезе като популярно сега най-вероятно после няма да е интересно или търсено.
При втория тип обаче се получава, че може да е търсено постоянно и върпреки това да не е нещо ново за повечето хора и за това да не се добере евентуално до популярни, но въпреки това то е търсено постоянно и хората попадат на него и го посещават.
Така, че ако някой пише и добавя дългосрочно актуални неща ще се радва на посещения дори и да не му излезе в популярни връзката ;) Просто може да ги получи overtime, но те може да са повече от колкото някоя връзка е получила като е излязла в популярни днес.